آموزشگاه آزاد هنری گام (کرج)

گام از مفاهیم بسیار مهم در موسیقی است و تئوری موسیقی بر اساس گام بنا شد .هر گام بر اساس یگ نت بنا شد و آموزشگاه موسیقی گام بر گام های موسیقی

ما باور داریم ……

آموزشگاه گام تیمی متشکل از افراد متخصص است که کار تیمی را خوب میشناسند و برای داشتن بهترین تیم .آموزش را بر اساس اصول شش گانه :رشد‍ هنرجو محوری.شفافیت.احترام.گسترش هنر.توجه و تعهد استوار کرده است و با این باور در مسیر موفقیت هنر جویان حرکت می کند و برای ماندن در این مسیر به ارزشهایش ‍پایبند است.

  • ضمن بررسی عمیق و علمی و تجارب داخلی و خارجی و درک نیاز ها و فرصت های موجود آموزشگاه گام تمام تلاش خود را برای بالا بردن سطح علمی و عملی هنر جویان عزیز مینماید.
  • گام ضمن اهمیت به تئوری موسیقی و اصول نوازندگی به کار عملی و اجراهای مکرر در طول دوره آموزش اهمییت ویژهای می دهد، از این رو سالن اجرا با ظرفیت ۱۰۰ نفر و نور پردازی مناسب برای اجرای هنر جویان در نظر گرفتیم که به طور مکرر در طول آموزش هنر جویان اجراهای خود را با حضور والدین و بینندگان به اجرا درآورند.

ماموریت آموزشگاه گام ارائه آموزش با بالاترین کیفیت و ساده ترین روش یادگیری است.بدین منظور تلاش میکند تا با شناسایی استعداد و علاقه هنر جویان در کمترین زمان به بهترین شکل پاسخگوی خواسته های هنرجو در زمینهای خوانندگی، نوازندگی و آهنگسازی باشد.

با بهره گیری از تکنولوژی برتر جهانی در صدد پرورش  سرمایه های انسانی نخبه به عنوان بهترین موسیقی دانان است.

گروه موسیقی گام پس از ماهها بررسی با همکاری چندین عضو متخصص از هنرمندان نخبه و اساتید دانشگاه تشکیل شد.

در آموزشگاه گام تلاش می شود تا هر ماه تغییر و پیشرفت محسوسی در هنرجویان ایجاد گردد و کیفیت آموزش تضمین شود

فضای آموزشی زیبا و آرام مطمئن و رمانتیک مطابق با استانداردهای کیفی و کمی روز دنیا .هنر جویان علاقه مند و محترمی که دارای شرایط خاص میباشند می توانند فقط با یک تماس بهترین اساتید گام را در اختیار داشته باشند.

گام های موسیقی را در آموزشگاه گام بیاموزید.گام های موسیقی زبان مشترک همه موسیقیدانان دنیاست.فعالیت های زیر بخشی از اختیاراتی است که آموزشگاه گام برنامه ها و خدمات خود را بر اساس آن پایه گذاری نموده.

  • برقراری ارتباطات الکترونیکی به منظور دریافت و ارسال اطلاعات آموزشی
  • انتشار گزارش های تئوری و عملی در حوزه موسیقی
  • حمایت از هنرجویان در حوزه های مختلف موسیقی
  • برقراری کنسرت های داخلی و منطقه ای در رشته های مختلف موسیقی
  • ایجاد زمینه های لازم برای جلب همکاری اساتید داخلی و خارجی
  • اجرای برنامه های شاد برای نو نهالان
  • ترکیب زبان انگلیسی با موسیقی با همکاری اساتید بر جسته
  • امکان آموزش آنلاین و رفع اشکال برای هنر جو توسط استاد مربوطه
  • امکان ارتباط شبانه روزی با آموزشگاه جهت هماهنگی کلاسها از اقداماتی است که آموزشگاه گام انجام داده تا آسایش در زمان تمرین را برای شما فراهم نماید.
  • استعداد یابی کودکان زیر هفت سال و نوجوانان علاقمند به موسیقی

آموزشگاه گام در صورت تمایل امکان حضور والدین را در کلاس فراهم می نماید تا با آرامش خاطر از نحوه تدریس استاد مربوطه مطلع شوند.

علاوه بر فضای آموزشی مناسب آموزشگاه گام دارای سالن کنسرت میباشد که در پایان هر دوره آموزشی به منظور بالا بردن اعتماد به نفس و پیشرفت روز افزون هنر جویان کنسرت های آموزشگاهی را توسط هنر جویان عزیز برگزار میکند.

آموزشگاه گام با انتخاب اساتید مجرب از دانشگاه هنر،دانشگاه تهران و کنسرواتوار و دانش آموختگان رشته موسیقی و مولفان و نخبگان موسیقی و بهترینها  در فستیوالهای موسیقی .محیطی ایجادنموده تا هنر جویان عزیز با خاطری آسوده موسیقی را بیاموزد.